Benvolgudes i benvolguts,
Com ja sabeu molts de vosaltres, estic a punt de començar un nou repte professional com directora general de Planificació en Salut, al Departament de Salut, després d’arribar, tot just fa un any i mig, a la Direcció General de l’Autonomia Personal i la Discapacitat.
Sens dubte, especialment la duresa del 2020 ens marcarà a tots. En el meu cas, ha estat possible superar-la pel compromís, professionalitat i implicació personal dels dos departaments (Treball, Afers socials i Famílies i Salut), el professionals de les residències i professionals sanitaris que han estat a primera línia, i als agents de l’àmbit social (patronals, entitats i sindicats), amb els quals hem treballat i mantingut un contacte intens durant aquests mesos. Vull destacar la bona predisposició i treball de la gent amb qui he tractat i treballat.
Soc conscient que no ha estat possible aprofundir tot el que caldria en molts temes, i que no totes les decisions preses han tingut el mateix grau d’encert, però sense cap mena de dubte, sempre he treballat amb la voluntat de servei públic i amb l’objectiu de donar resposta a les dificultats, incerteses que ens trobàvem i a les necessitats i demandes sanitàries i socials de la ciutadania.
Us vull agrair tota la feina, tot el suport i col·laboració que m’heu donat durant aquest temps que per a mi ha estat de gran creixement professional i personal.
A reveure i fins aviat,
Aina Plaza Tesías